Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Meitä kiinnostaa palautteesi!

Autokorjaamoiden asiakkailta saa monesti kuulla mitä hurjempia tarinoita palvelumokista ja muista välinpitämättömyyksistä tai töykeyksistä asiakkaita kohtaan. Alalla on tulossa sukupolven vaihdos ja haluamme olla ainakin omalta osalta vaikuttamassa autokorjaamoiden harmaaseen maineeseen toiminnallamme!

Eikö olisikin mukavaa viedä auto huoltoon ja tietää, että korjaamo tekee homman niin hienosti, että palaat sinne uudestaan? Tämä on nimenomaan meidän tavoitteemme! Asiakkaiden hankkiminen on moninkertaisesti kallimpaa kuin tyytyväisten asiakassuhteiden ylläpito joten me haluamme säilyttää jokaisen syntyneen asiakassuhteen haman tappiin asti!

Internet on myös muovannut tapaa miten asiakkaat valitsevat korjaamonsa. Korjaamon huonon palvelun julkisuuteen tuonti on äärimmäisen helppoa, mutta toisaalta hyvä korjaamo voi internetin avulla menestyä entistä paremmin! Tämän vuoksi haluamme ehdottomasti tehdä kaikkemme saadaksemme sinut tyytyväiseksi asiakkaaksi. Toiveenamme on kuulla kaikki risut ja ruusut toiminnastamme asiontisi yhteydessä, jotta voimme kehittää omaa toimintaamme entistä asiakaslähtöisemmäksi!

Toimintapamme eroaa monesta pienestä korjaamosta siten, että meillä on tarkkaan harkkittu palveluprosessi. Voit lukea lisää palveluprosessistamme tästä. Hienoista ja suunnitelluista proseseista huolimatta kaikki kuitenkin munaa joskus, mutta hyvän ja keskinkertaisen yrityksen erottaa ainoastaan yrityksen tapa hoitaa reklamaatiot!

Käy kurkkaamassa meidän facebooksivuilla, mitä meistä sanotaan ja anna myös oma rehellinen palautteesi jos olet asioinut meillä!

Facebookista 2.4.2017

Moni korjaamo mainostaa tarjoavansa huoletonta ja tykättyä palvelua, emmekä mekään ole siinä suhteessa poikkeus. Mikä taas erottaa meidät monesta muusta korjaamosta on aktiivisuus sosiaalisessa mediassa ja palvelumme jatkuva laaduntarkkailu.

Jaamme jokaiselle asiakkaallemme asioinnin yhteydessä lapun, jossa on ohjeet julkisen palautteen antamista varten saadaksemme mahdollisimman paljon tietoa siitä, miten asiakkaat oikeasti suhtautuvat meihin. Tämä luonnollisesti luo myös meidän osalta painetta, sillä nettiin negatiivisen palautteen kirjoittaminen ei ole kovin haastavaa.

Toistaiseksi lyhyestä olemassaolosta huolimatta olemme saaneet jopa häkellyttävän määrän positiivista palautetta joten voisi olettaa, että olemme ainakin jollain tasolla löytäneet korjaamoalan yleisistä asiointiprosesseista parannettavaa!

Olemme myös negatiivisista palautteista ottanut opiksemme ja esimerkiksi ensimmäinen kolmen tähden palaute sai meidät muuttamaan palveluprosessia määräaikaishuollettujen autojen luovutuksen suhteen.

Alle on kopioitu facebooksivuiltamme joitakin palautteita, mutta voit itse käydä tarkastelemassa niitä tai antaa meille palautetta jos olet asioinut meillä :)

Lähde: www.facebook.com/kalzperformance

Loppusanat

Korjaamomme elää vielä hieman utopistisessa tilassa, jossa ainakin kuvittelemme pitävämme hankituista asiakkaistamme niin hyvää huolta, ettei meillä jo käyneiden asiakkaiden tarvitsisi enään etsiä itsellensä vakiokorjaamoa. Toistaiseksi aiomme jatkaa samaan malliin ja ehkä sinunkin kannattaisi tulla käymään meillä ennen kuin kupla puhkeaa - jos puhkeaa ikinä ;)

Kalle vastaa palveluprosessista ja asiakastyytyväisyydestä